mandag, november 23, 2009

Da er det bestemt at det er Enduro som blir hovedgrenen i 2010

Etter en del prat med Thomas (trener og importør av gasgas), foreldrene mine og en del tenking fram og tilbake har jeg bestemt meg for at det er enduro som blir hovedgrenen i 2010 sessongen.

Siden 2009 sessongen i enduro gikk så bra med minimalt av endurotrening, mest trialkjøring så hadde det vært morro og sett hvordan det gikk med masse endurotrening. Har vell egentlig ligget i kortene lenge at jeg ender opp med enduro til slutt uansett. Jeg har en større mulighet for å bli god i enduro enn trial tror jeg. Så nå i den siste tiden har jeg trent masse fysisk, har begynt å være med boksegruppa i Askim for å få litt alternativ trening. Det er syykt slitsomt, men er utrolig bra styrke og ikke minst kondisjonstrening. En del koordinasjon også.

Har også tatt ut en ny enduro sykkel. GasGas EC 300 Nambotin Replica. Driver å legger opp nytt el-nett for å kunne ha på skikkelig med lys. Så da håper vi på at dette blir supert og skal bare fortsette med å stå i ramma og trene masse :)

Ingen kommentarer: