torsdag, mai 14, 2009

Mye bra trening iløpet av de siste 14 dagene.

Forrige uke trente jeg bra med Grant. Vi dro tidlig til Hobøl tirsdag og gjennomførte en veldig god trening, men oppvarming først en halv time med lek, så en intensiv time med fullt alvor og disiplin. Sigbjørn Kjos kom en tur også, så ble noen løyper med han.

Fant ut på onsdag at radiatoren lakk så skrudde av den for å få den sveiset, ble litt rot fordi det ble ikke tett etter sveis, ikke lett å sveise aluminium, men ordnet det med kjemisk metall som gjorde det helt tett tilslutt.

På torsdag var det også litt finmekk, siden avreise for Skodje var fredag kl 0800. 580 km en vei!

Lørdag 9. mai var det NC løp på Skodje da, jeg fikk ikke ting til å stemme. Grant kunne ikke være med og det var dumt. Sliter med å klare å fokusere så det må jeg gjøre noe med. Det er synd uansett at det går dårlig, men veldig irriterende at det skal skje så langt unna hjemme.

Tirsdag 12. mai dro vi også ut tidlig, hadde en god treningsøkt. Trodde det igjen var noe galt med sykkelen som tok mye av energien og motet, men viste seg bare å være en bagatell som vi ordnet rask.

Onsdag 13. mai var det enduro trening på Rudskogen med Magne og Thomas. Det er løp på lørdag så må trene litt enduro også. Fikk til mange kjappe runder. Jon Greveg var der også. Så det var veldig morro.

Torsdag 14. mai var det trial trening på klubben. Grant var trener for noen rekrutter. Så jeg trente for meg selv i steinrøysa. Lagde mange seksjoner og fikk til mye bra.

Ingen kommentarer: